ISTE 5.b. Õpetajad demonstreerivad liidrivõimeid uute digitehnoloogiate juurutamise visiooni kujundamisel, panustavad ühisotsustusse ning arendavad kolleegide eestvedamis- ja digitehnoloogiaoskusi.
ISTE 5.b. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koostab professionaalse arengu e-portfoolio. | Täiendab järjepidevalt oma personaalse arengu e-portfooliot. | Reflekteerib ja analüüsib oma professionaalset arengut e-portfoolios ning kaardistab enda pädevused lähtuvalt haridustehnoloogiliste pädevuste mudelist. |
Panustab ühisotsustesse ja kujundab visiooni, osaleb tehnoloogia arendustöö rühmas oma koolis. |
Analüüsib ja koordineerib digitehnoloogiate juurutamise visiooni oma koolis ning nõustab ja/või koolitab kolleege. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 5. pädevuste plokki “Kutsealane areng ja eestvedamine”: õpetajad parendavad pidevalt kutseoskusi, on eeskujuks elukestvas õppes osalemisel ning on oma koolis ja professionaalses kogukonnas digivahendite kasutamise eestvedajad.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index